Gästebuch

Neuer Eintrag!

Einträge 1 bis 10 (von Total 28 Gästebucheinträgen)

[nächste 10]
Seite 1 2 3 >>

Nr / Datum 28 / 04.12.2021 22:04
Name Vorname Auto aus Litauen
EMail Adresse cornelldavitt@googlemail.com
Ort Mount Chalmers
Land Australia
Homepage https://de.myautomac.com/kak-rastamozhit-mashini-iz-litvi-a-474936
Kommentar Hi Dear, are you truly visiting this web page regularly, if
so after that you will without doubt obtain fastidious experience.

Nr / Datum 27 / 23.08.2007 19:36
Name Vorname Schips A.
Ort Konstanz
Land Deutschland
Homepage http://www.ma-schips.de/
Kommentar Hallo
Bin immer wieder auf der Suche nach dem Rest meiner Verwandschaft.
Hast du eine Ursprung in Ellwangen oder Umgebung?

Viele Grüße vom Bodensee


**********************************

antwort auf diese weise, da email auf deiner webseite nicht funktioniert:

hi alex. danke für deinen eintrag im gästebuch. bei meinem namen "schips" handelt es sich um einen "Uebernamen", dessen ursprung ich auch nicht mehr weiss. auf jeden fall nennt mich die ganze familie einfach so, obwohl ich Ulrich heisse. dadurch bin ich auch nicht verwandt mit dir und kann dir auch nicht weiter helfen. sorry, dass ich dich durch diesen namen fehlgeleitet habe.

viele grüsse vom vierwaldstättersee an den bodensee!!!!

liebe grüsse
ulrich alias schips

Nr / Datum 26 / 28.05.2004 20:17
Name Vorname Marolf Florian
EMail Adresse florian.marolf@bluwin.ch
Ort Walperswil
Land Schweiz
Kommentar Es war sehr schön mit dir auf der Alp zu arbeiten. Ich habe sehr viel freude das meine Ziege Sandra im Internet ist. Sandra hat zwei Böklein geboren.
Mit freundlichen Grüssen Florian Marolf

Nr / Datum 25 / 19.05.2004 07:47
Name Vorname Egli Christian

Nr / Datum 24 / 24.09.2003 21:24
Name Vorname Kramer, Wolfgang
Kommentar Lieber Ueli,
willkommen im Club. Martina und ich hatten Dich eigentlich für viel jünger gehalten: Wir möchten Dir auf diesem Wege ganz herzlich zum Geburtstag gratulieren und dem tollen Älpler alles Gute für das neue Lebensjahrzehnt aus dem Schwäbischen wünschen. Kompliment Du hast Dich gut gehalten und auf der Alp eine gute Figur abgegeben. Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen am Bodensee und grüßen herzlich
Wolfang und Martina aus Engen

Nr / Datum 23 / 11.08.2003 13:03
Name Vorname Familie Bossert
EMail Adresse lucimbo@yahoo.de
Ort Hergiswil
Kommentar Liebes Alpbuch

Wir waren doch äusserst gespannt auf die viel gerühmte Alp Imbrig, den Ziegenkäse und den ominösen Schipsli-Älpler. Doch was wir da ob Marbach antrafen war die halbe Weltreise mehr als wert!

Wir hatten einen wunderschönen Tag und wollten eigenltich gar nicht mehr nach Hause. Vor allem Gioia nicht ohne Bäri...!

Und noch was, es sollte doch mal schwarz auf weiss erwähnt werden, dass dieser Schipsli-Älpler (ob man es im vornhinein für möglich gehalten hat oder nicht) sich da oben ganz toll eingelebt hat und sein neues Handwerk wirklich im Griff zu haben scheint! Weder eine Kuh noch eine Ziege und schon gar nicht der Bäri hatten was zu motzen (Ueli war natürlich bei der Befragung nicht umäwäg).

Nomal äs riisigs Dankäschön und ä liebä Grüäss as ganzä Alpteam

PS: Der Ziegenkäse ist wirklich der Hammer. Vor allem für die, die solche Spezialitäten zu hassen glauben...

Nr / Datum 22 / 10.08.2003 14:18
Name Vorname Distel Julian
EMail Adresse fam.distel@bluewin.ch
Ort Escholzmatt
Kommentar halli - hallo Ueli und die ganze Alpmannschaft

Ich habe die schönen Bilder gesehen und freue mich sehr darüber. Inzwischen war ich mit der ganzen Familie im Bündnerland in den Wanderferien. Auch dort haben wir viele Alpen angetroffen, und die Alp Imbrig mit allem was dazugehört war dann natürlich immer sofort ein "Thema".
Ahhh, das Thema "Guetzi"..! Ich werde besorgt sein, dass es nochmals Nachschub gibt.
Bis dahin liebe Grüsse an alle - Julian und Familie

Nr / Datum 21 / 05.08.2003 14:37
Name Vorname Höfliger Bruno und Helen
EMail Adresse hoefliger@dplanet.ch
Ort Hergiswil
Kommentar Erinnerung an Uelis 50. Geburtstag


Ja, ja, sone runde Geburtstag isch scho en bsundere Tag,
das isch natürlich gar e kei Frag.
De Sunnebärg-Nachbere-Klub häd au dörfe cho,
mir händ alles verschobe zum dere Iladig nachezcho.
Mir fühled eus alli richtig g’ehrt
hä ja, en Alp isch en Ort, wo nüd jede verchehrt.
Am Morge früeh hämmer eus i de Garage troffe
und händ üs dä scho gfreut und ghoffet
mir chönged dä eso no bim Chäse d’Nase zvorderscht ha
zum eus vo däm wichtige Akt gar nüd verpasse la.
Am Zähni simmer dä scho atrabet
und d’Wibli händ der Ueli zerscht nach em WC gfraget.
Det um der Egge und dänn s’Törli mit em Rigel ufmache
de Holz-Teckel lüpfe und es Bisi mache.
Uf de Bode händ d’Älpler äxtra en neue Teppich ineta
mir händ amel d’Amballage-Säck zum Bire-Ufläse gnah.
Plumps heigs bi däne gmacht
wo nüd nur es Bisi händ gmacht
de Gschmack vom Stall här, hät aber alles übertönt
en Lufterfrischer wäri geradezu verpönt.
De Fritz häd üs über s’Chäse gnauschtens informiert
Molke hämmer natürlich au probiert
das heisst, es hät settig gha
wo sie glich no händ la stah
susch möged sie spöter nüme trinke
und das würd ne a somene Geburtstag rüdig stinke.
D’Säuli händ geussed und händ fascht nüd möge warte
und sind wie verruckt im Dräck ume tschagged.
Gli häd d’Marianne afa Apero serviere
verschiedene Chäs vo der Alp hämmer dörfe probiere.
Mit em Wisse händ eusi Manne gli afa plagiere
und gwärweissed, öbs ächt na e chli söled go marschiere.
Aber es isch uf der Alp eso höckig gsi
ich han keine gseh, wo wieter als 50 Meter vo eus äwäg isch gsi.
Bald sind d’Riffise-Bänkler cho
in Corpore, das macht me a somene Geburtstag eso.
Sie sind dänn plötzlich wider verschwunde
nüd wills händ welle s’Gländ erkunde.
Nei, nei, i de Sunntigs-Tracht sind alli wieder cho
sie siged grad unmittelbar vo der Prob cho.
Die händ nämlich es Lied für de Ueli gsunge
händ ganz fescht um die richtig Tonlag grunge.
De Text häd ghandlet vom Ueli mit em Chueli
aber nüd nur eso, sonder au vom Chueli mit em Ueli.
Das isch es Gnusch gsi und si händ sich stark müesse konzentriere
das wär schön pienlich gsi, e Verwächslig hett ja chöne passiere
E Ballett-Uffüehrig isch au no debi gsi
im Moulin-Rouge wär das e Spitze-Gruppe gsi.
Also üebe hettets scho no echli müesse
es häd zwüsched ine echli es Gnusch gä mit de Füesse.
Zwei Schwyzerörgeler sind au no uf d’Alp ufecho
und händ verschiedeni Örgeli füregnoh.
De Ueli hät schints gseig, de Glu wär jetzt no
wänn s’Echo vomene Alphorn vo de Schratteflueh würd cho.
De Fritz hät das alles arrangiert
nüd nur eine, sondern zwei Manne sind mit em Alphorn ufmarschiert.
Em Ueli sind fascht Träne cho
will är vo sine Meischters-Lüt esones Gschänk häd übercho.
Zum Zmittag häd d’Marianne en Hufe Salat zwäg macht
Und de Oberbrätler hät Steak und Bratwürscht gmacht.
Dä hämmer gsunge, wie sich das i de Bärge ghört
sicher echli falsch, aber nu mir händs ja ghört.
No einisch simmer verwöhnt worde vo A bis Zät
das schläckt jetzt würklich e kei Geiss ewäg.
Nidle mit Meringues, Beeri und verschiedeni Chueche
hämmer eifach dörfe versueche.
Nüd nur einisch simmer gange, wills eso guet gsi isch
ich träume jetzt no vo däre feine Nidle, wo sooo fein gsi isch.
Es isch en wunderschöne Tag i däre Alpewält gsi
ich verstah de Ueli, wo nonig bi eus z’Härgiswil wott si.
Im Name vo allne Sunnebärgler, wo debi sind gsi
es härzlichs Danke, äs isch sooo luschtig gsi

Nr / Datum 20 / 03.08.2003 21:10
Name Vorname Künzler Gaby
EMail Adresse albertkuenzler@bluewin.ch
Ort 7500 St. Moritz
Land Ch
Kommentar Hallo Schipsli, der Geisskäse schmeckt auch im Engadin noch so wie du es gesagt hast. Unser Besuch bei euch vom 28.Juli wird uns noch lange in Erinnerung bleiben, schon nur wegen den Meringues mit Nidle. Uns noch auf den Fotos im Internet zu sehen war eine riesen Freude. Einen unvergesslichen Sommer wünschen euch mit lieben Grüssen an alle aus dem Engadin
Sandro, Andrea und Gaby

Nr / Datum 19 / 01.08.2003 12:16
Name Vorname zibung janny
EMail Adresse zibung.j@schule-hergiswil.ch
Ort hergiswil
Land ch
Kommentar Hallo Ueli, nochmals vielen Dank für die tollen Stunden, die wir auf der Alp verbringen durften. Der Alpkäse ist sagenhaft. Schönes Älplerwetter und möglichst keine Unfälle wünschen wir für die Zukunft der ganzen Älplergemeinschaft. Gruss Munggi und Janny

[nächste 10]